Les Blues

Supportersclub 'Les Bleus'

Supportersclub 'Les Bleus', opgericht medio 2015, zal rondom de wedstrijden van De Zwaluw 1 en andere teams diverse ludieke activiteiten organiseren. Les Bleus zal op een positieve manier bijdragen aan de sfeer bij onze voetbalclub. Daarnaast wordt de binding van jeugdspelers, lagere teams, vrijwilligers en sponsoren met het eerste elftal vergroot en de club in bredere zin gesteund.

De contributie voor nieuwe leden bedraagt voor volwassenen € 20,-- en voor leden tot 18 jaar € 10,--. Ieder jaar opnieuw wordt gekeken wat de contributie bedraagt (voor reeds geregistreerde leden) voor het volgende seizoen.

Bestuur Supportersclub 'Les Bleus' bestaat uit Jan Verhoeven, Peter Graat, Arno Willems en Mike Langerak. Heeft u vragen of opmerkingen, stuur dan een mailtje.

Aanmeldformulier Les Blues

Het lidmaatschap geldt voor onbepaalde tijd, totdat ik opzeg vóór 1 september van enig jaar. Ik maak de verschuldigde contributie binnen 4 weken over op rekeningnummer NL08 RBRB 0919 3083 68 ten name van Supportersclub Les Bleus.

* = verplicht