Buurttoernooi 1 juni

Gisteren, 2 mei 12:30  Zaterdag 1 Juni is de vierde editie van het door de Zwaluw veteranen georganiseerde Buurtvoetbal toernooi. Een sportieve voetbalmiddag waarbij de gezelligheid voorop staat.meer »

30 april 11:15  Tijdens deze 2 weekenden in de meivakantie komen teams zo nu en dan in actie. De Zwaluw 1 speelde dit weekend een topper tegen Astrantia 1. Onze Vrouwen speelden thuis tegen SSA MSH Maasduinen en zouden een reuzenstap richting het kampioenschap kunnen zetten. Zwaluw 5 speelde eveneens tegen Astrantia.meer »

Terugblik wedstrijden 24 maart

26 maart 14:30  De zondag een week voor Pasen kwamen alle onze teams weer in actie. Daar er 5 thuiswedstrijden waren betrof het een druk programma. Alleen Zwaluw 4 speelde uit, maar ook weer dichtbij, want het speelde in Sint Agatha. Het werd in elk geval een hele goede zondag voor onze blauw-witten teams.meer »

11 maart 15:00  Op een drukke dag in de Oeffeltse gemeenschap kwamen bijna alle teams in actie. Zwaluw 2 was vrij, maar met dank aan hen konden ook de andere teams hun wedstrijden spelen. Zwaluw 1 speelde uit tegen het stugge SVEB uit Broekhuizenvorst. Onze dames wachtten de clash tegen de nummer 1 Hegelsom vrouwen 1. Hoe brachten onze teams het er vanaf op deze nagenoeg eerste lentedag?meer »

5 maart 18:15  Maart roert zijn staart en hopelijk dat de lucht en de regenval weer wat bedaard. Opdat we weer volop kunnen voetballen. Het eerste weekend van maart lukte dit zeker en kwamen alle seniorenteams weer in actie. Hierbij een terugblik op de eerste speelronde in maart 2024. meer »

Terugblik zondag 25 februari

26 februari 13:00  In het laatste weekend van februari stond er weer een volledige speelronde op het programma. Helaas zag de Zwaluw 5 de wedstrijd in Sint Agatha afgelast worden vanwege de natte velden. De andere teams kwamen wel allen in actie. Zwaluw 1 mocht uit naar Rijkevoort. De Zwaluw 2 speelde tegen een eerste elftal, namelijk Menos 1. Het was ook weer tijd voor onze veteranen om in actie te komen op het groene gras.meer »

Ga naar archief