Jeugd

Buurttoernooi 1 juni

Gisteren, 2 mei 12:30  Zaterdag 1 Juni is de vierde editie van het door de Zwaluw veteranen georganiseerde Buurtvoetbal toernooi. Een sportieve voetbalmiddag waarbij de gezelligheid voorop staat.meer »

E-&F-kamp op 21 juni

11 april 12:30  Dit jaar zal het E-&F-kamp plaatsvinden op 21 en 22 junimeer »

Jeugdsportdag HBDZ'23 op 9 mei

3 april 11:00  Op Hemelvaartsdag (9 mei) zal wederom de Jeugdsportdag plaatsvinden. De jeugdsportdag bij HBDZ'23 is traditioneel een leuke voetbaldag voor het hele gezin. Spelers, vaders, moeders, broertjes en zusjes (ten miste 5 jaar oud) van jeugdspelers mogen meedoen aan de voetbalactiviteiten. Ook zal er een springkussen aanwezig zijn voor de jongste jeugd en wordt er gezorgd voor een frietje en snacks. Deze dag is dit jaar net zoals voorheen op het sportpark van De Zwaluw in Oeffelt. Het plan is om dit in de toekomst te wisselen met het sportpark van Hapse Boys en zo dus een afsluiting te zijn voor de gehele jeugdafdeling. Aanmelden kan via de site.meer »

Presentatiedag HBDZ'23 tenue geslaagd

14 november 11:30  Zondag 12 november 2023 hebben Hapse Boys en De Zwaluw op het Sportpark Hogehoek in Oeffelt het nieuwe HBDZ’23 tenue gepresenteerd. Ondanks dat veel voetbalwedstrijden afgelast waren door de hoeveelheid regen in de voorgaande dagen, scheen de zon tijdens de presentatiedag. Alle leden van HBDZ’23, ouders, leiders, trainerswaren uitgenodigd. De sponsorcommissies en de sponsoren van HBDZ’23 werden door Bas van den Boom (voorzitter De Zwaluw) en Jacky van der Poel (jeugdvoorzitter Hapse Boys) met een bloemetje bedankt voor hun inzet en steun bij de totstandkoming van het nieuwe tenue.meer »

Presentatie nieuwe tenue HBDZ '23

25 oktober 21:45  Op zondag 12 november 2023 presenteren onze jeugdteams hun nieuwe tenue. Iedereen is van harte welkom.meer »

Indelingen jeugdteams seizoen 2023/2024

30 augustus 13:00  In bijgaand overzicht zijn de indelingen van gezamenlijke jeugdteams van HBDZ'23 te vinden. meer »

Ga naar archief