Jeugdsportdag

Op Hemelvaartsdag (9 mei) vindt opnieuw de Jeugdsportdag plaats bij HBDZ'23. Deze dag staat bekend als een gezellige voetbaldag voor het hele gezin. Spelers, ouders, broertjes en zusjes (minimaal 5 jaar oud) van jeugdspelers zijn van harte welkom om deel te nemen aan de voetbalactiviteiten. Voor de jongsten is er een springkussen aanwezig en ook is er gedurende de gehele dag een frietje en snackje te bestellen. Dit jaar vindt het evenement plaats op het sportpark van De Zwaluw in Oeffelt, maar in de toekomst zal er afgewisseld worden met het sportpark van Hapse Boys, zodat het een afsluiting kan zijn voor de gehele jeugdafdeling.

Het programma ziet er als volgt uit:

• Onderling toernooi voor jeugd tot en met onder 11 jaar met ouder-teams van zowel vaders als moeders
  • 11-tegen-11 toernooi voor de leeftijdscategorie onder 13 tot en met onder 19 jaar met ouder-teams van zowel vaders als moeders
  • Jeugd-, vader- en moederpenaltybokaal
  • Uitreiking van toernooiprijzen en bekendmaking van de Fairplay speler van het jaar
  • Afsluiting met hapjes en drankjes
We beginnen rond 10.00 uur en verwachten de dag rond 16.30 uur af te sluiten. Ook is er gedurende de gehele dag een frietje en snackje te bestellen. Om alles soepel te laten verlopen, hebben we natuurlijk vrijwilligers nodig voor de kantine, het begeleiden van teams en scheidsrechters voor de wedstrijden. Dus als je als ouder niet wilt deelnemen aan het voetballen, kun je je aanmelden als vrijwilliger via het onderstaande formulier!

Je kunt je inschrijven voor de Jeugdsportdag via onderstaand formulier tot uiterlijk 23 april.
Voor eventuele vragen kunt u terecht bij Thijs Lamers (Oeffelt, Looiersstraat).

Opgave jeugdsportdag

Meerdere antwoorden mogelijk