Lid vv De Zwaluw

Lid worden

Voetbalvereniging De Zwaluw uit Oeffelt is de gezelligste club van de regio. Voetbal is voor de Oeffeltse club die sinds 1918 bestaat meer dan alleen tegen een bal aan trappen.Voetballen op Sportpark Hogehoek is als samenkomen met vrienden na een bewogen school- of werkdag, als ontspanning na een drukke tijd. Een, twee of drie keer in de week. Ieder jeugdteam – op de vijfjarigen na – traint twee keer in de week en speelt op zaterdag een wedstrijd. Dit doet de selectie ook. Een speler van een lager seniorenteam bepaalt zelf of hij traint. Maar ook als er niet gevoetbald wordt, tikt de Oeffeltse klok door. Wat te denken van teamfeesten, darttoernooien, sportdagen, of de afsluitingsdag van het Zwaluwen Jeugd actie ten behoeve van gehandicapte kinderen. Het hele jaar door vervult De Zwaluw een maatschappelijke functie waarbij plezier, winnen en ontwikkeling samengaan. Spelen bij de gezelligste voetbalclub van de regio? Wordt dan nu lid bij voetbalvereniging De Zwaluw!

Nieuwe leden kunnen zich altijd aanmelden via het inschrijfformulier op de website. Aanmeldingen tot 1 april worden sowieso meegenomen in de indeling voor komend seizoen. Aanmeldingen die na deze datum binnen komen kunnen we geen plek garanderen. Als er tussentijdse inschrijvingen gedurende het seizoen zijn, wordt er per aanmelding bekeken of er ruimte is in het betreffende team.

De Zwaluw heeft in elke leeftijdscategorie minimaal één team, dus instromen is altijd mogelijk. Ben je overtuigd? Vul het digitale formulier onderaan deze pagina in.

Contributie seizoen 2023-2024

Elftal Contributie
JO 7/8/9 € 86.00
JO 10/11 € 90.00
JO 12/13 € 99.00
JO 14/15 € 108.00
JO 17 € 118.00
JO 19 € 129.00
Senioren € 182.00

Dames

30+ Vrijdag

€  80.00

Veteranen € 182.00
Rustende leden € 38.00

De onderstaande prijzen zijn van toepassing op zelf voetballende jeugdtrainers en -leiders:

Elftal Contributie
JO 12/13 € 50.00
JO 14/15 € 55.00
JO 17 € 60.00
JO 19 € 65.00
Senioren € 95.00
Dames € 95.00
Veteranen € 95.00

VV De Zwaluw werkt met een automatische machtiging.

Mocht het betalen van de contributie voor uw kinderen problemen opleveren? Neem dan contact op met Stichting Leergeld Land Van Cuijk. Zij helpen je met het betalen van deze rekening. Klik op de link voor een aanvraag.

Bij aanmelding vragen wij om ondertekening van de toestemmingsverklaring (klik hier voor dat formulier).

Na het verzenden van onderstaand formulier door op de "Lid worden (verzenden)"-knop te drukken, wordt een bevestigingsmail verzonden. Indien deze email niet binnen 15 minuten ontvangen wordt, of er zijn andere technische problemen, dan graag de gevraagde informatie per email te versturen naar Dennis Titselaar. Vermeld daarnaast wat er precies fout ging bij het invullen van onderstaand formulier, zodat wij het probleem kunnen verhelpen.

Lid worden

Kies bestandWijzigVerwijder