Topscorers

De topscorerslijst van VV De Zwaluw is hier te vinden.

De regels met betrekking tot de topscorerslijst zijn als volgt:
1. Alle spelers van de seniorenteams van De Zwaluw dingen mee naar de topscorerstitel
2. De doelpunten die gescoord worden in de competitie tellen mee. Leiders of spelers geven de treffers van hun elftal door aan Tim Hendriks via de senioren app
3. Spelers kunnen alleen punten scoren bij hun eigen team óf bij een ander team als het eigen team op dat moment ook in actie komt.
4. De puntentelling is als volgt:
  • De Zwaluw 1 speelt 26 wedstrijden. Per gemaakt doelpunt, 1 punt.
  • De Zwaluw 3 en 4 spelen 22 wedstrijden. Per gemaakt doelpunt, 1.18 punt.
  • De Zwaluw Vrouwen,  2 en 5 spelen 20 wedstrijden. Per gemaakt doelpunt, 1.30 punt.
  • Bij de veteranen en Zwaluw vrouwen 30+ tellen de eerste 26 wedstrijden mee. Per gemaakt doelpunt, 1 punt.
Bij naamswijzigingen of incorrectheden, neem contact op met Tim Hendriks