Vrienden van De Zwaluw

De 'Vrienden van De Zwaluw'  bestaat uit deelnemers die op vrijwillige basis een financiële bijdrage willen verlenen aan onze club. Deze sponsorbijdrage bedraagt vanaf 2010/2011 € 50,- per per kalenderjaar. De deelnemers van de 'Vrienden van De Zwaluw' zien hun naam terug op de naambordjes bij de entree van het sportpark. De 'Vrienden van De Zwaluw'-sponsoring is binnen onze vereniging niet meer weg te denken. De leden leveren met een relatief klein bedrag een grote bijdrage aan onze mogelijkheden binnen. V.V. de Zwaluw. De doelstelling van de 'Vrienden van De Zwaluw' is op korte termijn onder andere:

• Leden van de 'Vrienden van De Zwaluw' te motiveren nieuwe ideeën/doelen aan te dragen.
  • Jaarlijks drie doelen/ideeën te nomineren.
  • De 'Vrienden van De Zwaluw'-leden van deze ideeën er jaarlijks een te laten kiezen middels een stemming.
  • Deze stemming plaats laten vinden tijdens een leuke en interessante avond voor de 'Vrienden van De Zwaluw'-leden. Deze avond direct na afloop van de competitie plaats zal vinden.
  • De komende tijd zoveel mogelijk naambordjes sponsoren. Uiteindelijk is de doelstelling op lange termijn: minimaal honderd 'Vrienden van De Zwaluw'-leden.

Met de financiële bijdrage trachten wij zoveel mogelijke 'extra' doelstellingen binnen de voetbalclub te realiseren voor de jeugd- en seniorenleden.De afgelopen jaren zijn er veel extra, nuttige en aangename zaken gerealiseerd door de voormalig organisatoren Gert-Jan Coenen, Dave Grutters, Leon Hoesen en Erik Verheijen. Voorbeelden zijn:

• Klok in de kantine
  • Eredivisie Live in de kantine
  • Handblowers op de toiletten
  • AED

U als sponsor en lid van de 'Vrienden van De Zwaluw' hebt ongetwijfeld nog ideeën voor mogelijke doelen of andere zaken. Deze kunt u per mail kenbaar maken aan de organisatie.

Het innen van de bijdrage aan de 'Vrienden van De Zwaluw' was in het verleden tijdrovend voor de organisatoren. Dit kwam onder andere omdat de bedragen op verschillende manieren betaald konden worden. Vandaar dat de nieuwe organisatoren van de 'Vrienden van De Zwaluw' overgegaan zijn tot twee betalingsmogelijkheden: 1. Per automatische incasso en 2. Per bankgirorekening. Om het de 'Vrienden van De Zwaluw'-leden gemakkelijker te maken is er besloten om over te gaan tot de mogelijkheid om door 'V.V. de Zwaluw' jaarlijks een bedrag van € 50,- af te laten schrijven van een door de leden opgegeven rekening middels bijgevoegde machtiging.

Organisatoren 'Vrienden van De Zwaluw'

Harrie Jansen   0485-362830
Vincent Visscher     Contactpersoon 0485-361214     06-22397721

Download hier het opgaveformulier van de 'Vrienden van De Zwaluw'.

Deelnemers

Naam Publicatie