Buurttoernooi 1 juni

Gisteren, 2 mei 12:30  Zaterdag 1 Juni is de vierde editie van het door de Zwaluw veteranen georganiseerde Buurtvoetbal toernooi. Een sportieve voetbalmiddag waarbij de gezelligheid voorop staat.meer »

Koninklijke onderscheiding Peter Coenen

28 april 17:30  Op zijn vakantieadres kreeg onze voormalig voorzitter Peter Coenen een heel bijzonder telefoontje van de gemeente Land van Cuijk. Hij was namelijk voorgedragen om in aanmerking te komen voor een lintje. Vanuit de Zwaluw heeft Frans Maassen zich hiervoor ingezet. Een onderscheiding die hij meer dan dik verdiend heeft, mede door zijn inzet voor onze vereniging.meer »

23 april 9:45  Ondanks dat het de 3de zondag in aprils was. Was het zo waar nog spannend of er gevoetbald kon worden. Door de hevige regenval gingen er zo links en rechts wedstrijden niet door dit weekend. Hier hadden onze Vrouwen 30+ en zaterdag veteranen hinder van Op zondag kwamen alle teams in actie. Ook de topscorerslijst is weer up-to-date.meer »

Update verbouwing kantine

15 april 11:30  De handen gaan.......dan uit de mouwen, voor onze Zwaluw, Blauw en Wit! ♪ Zo maar een stukje tekst uit ons clublied gezongen door wijlen Theo Diepenbrock, maar ze raken nog steeds de kern. Al helemaal sinds 21 maart toen we de presentatie van de verbouwing van onze kantine hebben gepresenteerd. Op deze goed bezochte avond konden jullie al een kijkje nemen naar de plannen en ook de uitwerking. Inmiddels is de bouwcommissie waarin namens het bestuur Erik Lanting, Hans Geurts en Leon Hoesen zitten, al druk bezig om e.e.a. in overeenstemming met Twan Kerstens van Bouwbedrijf Kerstens te verbouwen. Daarnaast is ook J&S Elektrotechniek al behoorlijk actief. In de tussentijd blijft onze kantine natuurlijk tijdens wedstrijden en op donderdagavond geopend. Zodra het voetbalseizoen erop zit gaan we over op de totale renovatie. De rest van het seizoen zal het wel wat behelpen zijn, maar Gerda's tosti's en een pilsje zijn gewoon verkrijgbaar.meer »

9 april 10:00  Dit zonnige weekend kwamen bijna al onze teams weer in actie. Hierbij een terugblik op de speelronde van zondag 7 april. meer »

Presentatie verbouwing kantine

27 maart 12:00  21 maart zijn in de kantine de plannen voor de verbouwing van de kantine gepresenteerd. De eerste werkzaamheden zullen al in week 14 beginnen, waardoor de bestuurskamer buiten gebruik zal zijn. Wanneer de overige werkzaamheden plaatsvinden, is nog afhankelijk van het voetbalseizoen. De ambitie is om in week 35, wanneer het nieuwe seizoen start, de werkzaamheden van het gloednieuwe clubgebouw voltooid te hebben. Vele handen maken licht werk, en alle hulp in de zomerstop is dan ook welkom.meer »

Ga naar archief