Sportpark Hogehoek

5441XE Oeffelt
0485-361402

Ons clubgebouw bestaat uit onder meer een kantine, meerdere kleedlokalen, een bestuurskamer en een opberghok voor materialen als ballen, pionnen en hesjes. Elke kleedkamer heeft minimaal drie douches, een toilet en geen gebrek aan haakjes en banken. Ook is er een groter, ruimer lokaal speciaal ingericht voor gehandicapten. Zo is  er een grotere toiletruimte en een hogere wc.

In de kantine kan je na afloop van een training of wedstrijden genieten van een versnapering. Van een energiedrankje tot een biertje, van een tosti tot een broodje hamburger. Daarnaast is er een beamer, een televisie en een sponsorscherm. Ook zijn er puzzels, kleurplaten en spelletjes voor jong en oud te vinden in de kantine. Kortom, in de derde helft op sportpark Hogehoek in Oeffelt valt genoeg te genieten.